Hvem kontakter jeg hvornår?
Mangler
Oplever du mangler i boligen, efter du har overtaget lejligheden, som ikke kan afhjælpes med almindelig vedligeholdelse, skal du kontakte Boligselskabet AKB, København.
Kontakter du ikke Boligselskabet AKB, København i disse tilfælde, kan udlejer ikke påtage sig ansvar for eventuelle følgeskader, såfremt muligheden for rettidig udbedring ikke gives.
Vand, varme og ventilation
Oplever du driftsforstyrrelser med de tekniske anlæg, som forsyner din bolig, skal du kontakte ejendommens administrator.
Elforsyning
Ved problemer med leverancen af elforsyning, kontakt leverandør direkte.
Adresse og telefonliste
Ejendomskontor |
AKB København |
Tlf. 36 30 77 34 |
Affaldsservice | Københavns Affaldsservice v/ København Kommunes Center for Teknik/Miljø: Affald.tmk.kk.dk |
Tlf. 70 10 33 88 |
Vandforsyning | Kundecenter Ørestad Teknikerbyen 25 2830 Virum |
Tlf. 72 10 20 30 |
Varmeforsyning | Kundecenter Ørestad Teknikerbyen 25 2830 Virum |
Tlf. 72 10 20 30 |
Elforsyning | Radius Teknikerbyen 25 2830 Virum |
Tlf. 70 20 48 00 Man-tors kl. 8-16 Fredag kl. 8-15 |
Kabel TV/bredbånd | YouSee A/S Teglholmsgade 1 0900 København C YouSee.dk |
Tlf. 70 70 41 24 |